Lily, a vízitündér
Ajánlott korosztály: minden korosztály
A játék a Scratch alkalmazással készült, a kódolás tanulásához pedig a mesterséges intelligenciát hívtuk segítségül. Egyszerű játékok tervezését és közös kódolását ajánlom felső tagozatos korosztály számára. Kiváló fejlesztési lehetőség aktivitás- és figyelemzavarral, valamint egyéb pszichés fejlődési zavarral küzdő tanulók számára.
Ui: A későbbiekben teszek fel a tanítványokkal közösen fejlesztett játékokat is. :)
Lily, a vízitündér nagyon szeret ugrálni a tavirózsák levelén és repülni a víz felett, ám egy-egy akadály időnként az útját állja. Segíts neki elkerülni az úszó farönköt, hogy minél több pontot szerezzen!
Lily irányítása billentyűzettel lehetséges:
Ugrás/repülés: Nyomd meg a Space billentyűt!
Balra mozog:⬅️
Jobbra mozog:➡️
Kerüld el az akadályokat, repülj jó magasra, ugrálj a tavirózsákon, hogy minél több pontot szerezz! A játékot alsó tagozatos gyermekek fejlesztéséhez is ajánlom, a sikerélmény érdekében könnyű fokozatra kódoltam. :)